Monday, October 7, 2013

Outing Day 5/10/2013

Assalamualaikum,

Hai semua, ok saya nak ceghita skit pasai kejadian hari sabtu haritu. aha Hari sabtu tu saya di pelawa jadi talent untuk photographer- photographer yang berbakat ni. Saya yang masih 'newbie' terasa malu malu gitu nak terima. eceh Apa pun memang seronok, pengalaman baru bagi saya lah. Harap lepas ni ada peluang nak join lagi. aha jangan segan segan jemput saya ni yaa. x)


Haaa hok ni gambaq yang paling saya suka. Abaikan saya kat tengah tu.haha kalau tengok teknik pencahayaan dan struktur cantik sangat sangat kan kan. Gambar ni di ambil Encik Mohamad Ashraf.


Bagi yang berminat nak cari photographer untuk Wedding, Tunang dan sebagainya boleh ke page ni dan tengok hasil hasil gambaq yang lain. Cantik cantik semuanya. :)
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Sanishukri-Wedding-Photography/205433502913924?fref=ts

Akhir sekali. Thank You sudi lihat Blog saya. Always keep in touch. ^^


Sekian,
Aza Aziz

1 comment:

  1. Bju ngn seluaq tu..anak perlis la ktakan...hehe

    ReplyDelete