Sunday, September 1, 2013

Kem Sains bersama Pelajar-2 Sk Merbau Sempak Sungai Buloh. 2h1m

Assalamualaikum~
Hai, sudah lama tak bersua kembali kat dalam ni. Wah-wah kemain kawan-2 sekarang ni, ada yang sudah nikah dan ada yang sudah tunang. Apa pun saya ucapkan Tahniah dan semoga bahagia hingga ke anak cucu cicit. hehe Ohya, Apa habaq semua?sihat? ok,Kali ni saya nak update pasai diri saya. Sebenaqnya sekarang ni hidup saya sebagai guru praktikal. Praktikal yer...tuptup lagi 4 minggu nak habis. in shaa Allah kalau semuanya berjalan lancaq, saya akan menamatkan zaman diploma saya tak lama lgi. Doakan saya yaa. =)
Well, cuti ni saya kena pergi ke kem bersama guru-2 yang terlibat. Kem sains kan why not kalau x pergi. Kak Liza guru bahasa melayu beria-ria ajak ke kem ni,x pergi macam x seronok pulak. Lagipun dah lama sangat tak p kem. Jadi saya dan partner saya iaitu najwa pergi lah. Kem tu terletak dekat Cheras Batu 20.Kalau silap, maaf.hee

Yang seronoknya, bebudak ni sangat sporting. Memang enjoy sangat duduk sembang dengan depa-2 ni. Tak kisah pun sebenaqnya bersembang dengan bebudak. Sesudah sampai tu aktiviti ialah jungle trekking. U olls dah lama saya tak buat aktiviti lasak ni, apa lagi hentam saja lah ikut walaupun malasnyaa Allah ja tau.hehe but lama kelamaan seronok lah pulak. Ermm Lepas habis tu, malam pulak ada aktiviti, waktu tu saya dalam bilik sebab penat sangat, tertiduq sampai pukoi 8 malam. muahahaha tak sangka lak kan. Tu lah nak tunjuk hero tadi piggy back sorang budak ni. Last-2 balik kalah jugak. Apa pun malam tu jugak,dapat duduk bersama dengan guru-2 cicah roti dengan kari.haa kemainnn.kalau nak cuba makan,cuba lah.serius sangat sedap dari cicah ayaq milo.=D

Ini waktu sebelum jungle trekking, sempat lagi kacau budak-2 ni tengah reka logo dan motto.


Masa ni budak-2 tengah makan.Banyak ni ja yang hadir dari darjah 3 sampai 6.hee

Last part is....ME!!!
Ok,Sekian.Thank You sudi baca. =)

No comments:

Post a Comment