Saturday, January 5, 2013

Kolagen semulajadi

hai~

Nak cantik kan kulit?nak hilangkan jerawat dan jeragat?nak kulit putih?takmau muka berkedut?haa ni satu produk yang berkesan untuk semua pringkat usia.

NURBEAUTYLINE SOY COLLAGEN PREMIUM


Yang ini sesuai untuk yang berumur 29 tahun ke bawah dan ada satu lgi produk untuk 29 tahun ke atas,aza cuba yang ni.Setakat ni baru cuba 2 hari dan bersyukur sangat kulit dah tak mcm dulu.kalau dulu mesti nak touch up muka dgn bedak ja,asyik-asyik belek muka takut muka nampak kusam.skrg ni sronok ja tgok kulit dah lembut dan nampak sekata.Harap hari yg sterusnya kulit bertambah lagi ok dan parut skrg pun makin lama mkin kurang ja.heee sronok!

Tahu pasal produk ni dari internet,mula-mula rasa was-was nak cuba tpi d sebebkan keinginan nak tgok kulit elok balik,aza cuba jugak.Sekarang ni tengah promosi 3 kotak rm 60.Rugi bagi sesiapa yang tak beli dan mencuba.Satu kotak ada 10 sachet dan berharga rm29.00.

Kandungan utama dalam produk ni cuma Soya dan collagen ja jgn risau sebab memang tiada kesan sampingan langsung.urmm cara untuk minum hanya 2 gelas sehari.Sekali waktu pagi sebelum breakfast,sekali lagi waktu malam sebelum tiduq.In shaa Allah di jamin berkesan.=)

Challo Bette!

No comments:

Post a Comment